2013. március 31., vasárnap

Muffindekorálás





Valamiért rám jött mostanában, hogy mindenféle díszítőcukrot szerezzek be, így most már mindenféle van a szekrényemben. Szerencsére most nagy a kínálat a boltokban, az Aldiban szereztem be olyat, amiben piros, sárga, zöld és kék színű nagyszemű cukor van. Ebből a kék verzió van a muffinon, mivel Kiskorú szerint a kék az fiús és így magáénak érzi  a muffint, bár csak az első két falat erejéig. Vettem virágosat, szíveset is, meg kis színes cukordarabkásat. Most a muffinokat díszítettem vele, nemsokára cake pop-ot is kell majd gyártanom.

A muffint egy csokis muffin volt, recept itt.

A tetejére citromos mascarpones krémet tettem. Öt evőkanál mascarponet összekevertem három teáskanál porcukorral és egy fél citrom levével. Habzsákból a muffinra nyomtam a krémet és a dekorcukorral díszítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...