2013. március 8., péntek

Aszalt paradicsomos focaccia


Régen sütöttem már focaccia-t, és most gondoltam, hogy vacsorára ez lesz. Volt itthon aszalt paradicsom olajban, azt tettem a tésztába, nagyon finom lett tőle.

Hozzávalók:
50 dkg liszt
2,5 dkg élesztő (vagy 7 g szárított élesztő)
1 evőkanál méz
3 dl langyos víz

aszalt paradicsom olaja 3 evőkanál
aszalt paradicsom összevágva
oregano

A hozzávalókat ruganyos tésztává gyúrom, majd meleg helyen duplájára kelesztem. Én általában 1-2 órát szoktam keleszteni, de minél tovább kel, annál finomabb.
Sütőpapírral bélelt tepsibe kinyújtom, a tetejére összenyomott fokhagymát tettem (egy kis olajjal), tökmagot szórtam rá és pár paradicsomkarikával díszítettem.
210 fokos előmelegített sütőben 10-15 perc alatt megsül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...