2011. február 20., vasárnap

Babos-csirkés-krumplis ebéd

Hát nem tudom, hogy ennek az egytálételnek milyen nevet adjak.. ez olyan minden bele ebéd volt. Ötletem sem volt, hogy mit főzzek és akkor előszedtem mindent, ami itthon volt, így lett ez az ebéd.

Hozzávalók:
1 babkonzerv
1 csirkemell
5 darab közepes krumpli
2 paradicsomkonzerv (az a kicsi pürés)
2 evőkanál fajita szósz (kicsit csípős volt, elég karakteres ízt adott az ételnek)
1 fej vöröshagyma
10 dkg trappista sajt

A tepsi aljára öntöttem egy kis olivaolajat, és beleszórtam a lecsöpögtetett babot, az apróra vágott csirkemellet, a kockára vágott krumplit, és a szeletekre vágott vöröshagymát. A paradicsomkonzervet összekevertem a fajita szósszal és ráöntöttem a tepsi tartalmára. Kanállal átforgattam az egészet, hogy mindenhova jusson a paradicsomos szószból, majd alufóliával lefedtem és már ment is a sütőbe. Háromnegyed órát sült 120 fokon légkeveréses módban, amikor leszedtem az alufóliát, átkavartam egy kanállal, majd megszórtam sajttal. Még addig sült, amíg a sajt ráolvadt a tetejére. Nagyon finom, szaftos, enyhén csípős ebédet ettünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...