2010. november 15., hétfő

Sült banán

A régi lakásnál volt egy kedvenc kínaim. És minden leves-főétel mellé muszáj volt vennem sült banánt. Valami isteni finom volt az aranyló mézzel. Hála tesómnak, most már itthon is tudok csinálni. Ő mondta, hogy gofritésztába tette a banánokat és úgy sütötte meg. Ma sütöttem Kiskorúnak uzsonnára, hát így simán megevett egy egész banánt.

A goffrireceptet a nosalty.hu oldalán találta tesóm. Én fél adagot csináltam, a banánokat negyedeltem és úgy sütöttem. Így lett elég 4-5 banánra.

Hozzávalók:
25 dkg liszt
250 ml tej
1 csomag vaníliás cukor
2 tojás
5 dkg olvasztott margarin
1/2 csomag sütőpor
5 dkg cukor

A lisztet elkevertem a sütőporral. A tojásokat kettéválasztottam, a fehérjét kemény habbá vertem. A sárgájához hozzáadtam a cukrot, a vaníliás cukort, a tejet, a megolvasztott vajat és elkevertem. Lassan hozzáadtam a sütőporos lisztet, robotgéppel csomómentesre kevertem. Majd óvatosan hozzákevertem a fehérjéket is. Egy elég sűrű masszát kaptam, ebbe forgattam a banánokat. Forró olajban sütöttem ki őket.

Mézzel lecsurgatva, még langyosan a legfinomabb. Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...