2010. október 5., kedd

Hummusz, vagyis csicseriborsókrém


Kinga hozta az egyik babatalira. Hát nagyon hamar elfogyott. Azóta megtaláltam azt a polcot az Auchanban, ahol árulják és tuti van itthon legalább 2 konzerv. Frissen sütött grissinivel a legfinomabb!
Hozzávalók:
2 csicseriborsó konzerv
1 citrom leve
2-4 evőkanál olívaolaj
2 evőkanál tahini
2 gerezd fokhagyma
só, bors
A konzervekről leöntöm a levet, egy tálba teszem, majd többi hozzávalót is, és botmixszerrel összeturmixolom pépesre. A tetejére pirospaprikát szórtam és szezámolajat önöttem, de ez elhagyható.
Tahini a másik dolog, amit vagy megvesz az ember horror áron, vagy csinál. Szezámpaszta igazából, én már csináltam is, nem nagy dolog. Recept a nosaltyról itt: http://www.nosalty.hu/tahini_alapanyag_712
A Camponában van keleti bolt, én ott vettem, a kisebb kiszerelés volt 1300 Ft. Szezámolajat is lehet helyette használni.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Bonnie, mostanában kezdtem látogatni az oldalad és egyre többször jövök, mert nagyn tetszik, amit csinálsz.
    A finom receptekért és a gyönyörű fotókért szeretném Neked is továbbadni a "One Lovely Blog Award" díjat.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Citromhab, köszönöm szépen! :)) A te blogod is nagyon tuti, már szemezgetek már recepttel.. :))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...