2010. szeptember 20., hétfő

Pizza

Ez az a pizzatészta, amit a Tv Paprika egyik adásában láttam, David Rocco műsorában. Ebből született az édes pizza is, de most végre megtaláltam a sós pizza képeket is.

A krumplissal már több helyen találkoztam, valahogy nekem fura volt, hogy pizza is, krumpli is.. de aztán kipróbáltam, nagyon finom!

A krumpliszeleteket nagyon vékonyra kell vágni, rátenni a kinyújtott pizzatésztára, majd olívaolajjal meglocsoltam őket kicsit, és rozmaringot tettem rá.
Rozmaringot lehet többet is, de nekem ennyi pont elég volt.



A másik pizza pedig hagymás-paradicsomos lett. Hogy őszinte legyek, mióta szoktam itthon pizzát sütni, nem azt a sajtos-paradicsomszószós verziót szeretem. Lehet, hogy a tészta miatt is.. de valahogy erre elég ennyi feltét is.

Jelen esetben a hagymát előtte kis olívaolajon megsütöttem, majd felöntöttem fehérborral és úgy pároltam pár percig. A hagyma így megpuhul és nagyon finom íze lesz. Utána halmoztam a pizzatésztára, és paradicsomkarikákat tettem még rá, és irány a sütő.

Kb 200 fokon légkeveréses módban 10 perc alatt megsül. Ha mozzarella sajtot is teszünk még rá pár darabot, akkor még finomabb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...