2010. augusztus 15., vasárnap

Csokis-mascarponés pizza



Na, ezen a recepten tuti lehidal mindenki, ahogy én is tettem, amikor láttam, hogy pizzatésztába édes tölteléket tesznek, de olyan finom, hogy többször is fogok csinálni!

A pizzatészta receptjét a Paprika Tv adásából lestem, nagyon egyszerű, bár az arányokat nem mondja a pasi, csak a hozzávalókat.
Szóval kell hozzá liszt, élesztő, olívaolaj és víz. Rendes kockaélesztőt használtam, egy felet, ezt feloldottam kb. 1,5 deci langyos vízben. Aztán a liszthez öntöttem, majd összegyúrtam, és még annyi vizet tettem hozzá, hogy összeálljon a tészta. Olívaolajból kb. 1-2 evőkanálnyit tettem hozzá. Addig kell gyúrni a tésztát, amíg szép egyenletes nem lesz. Letakartam konyharuhával és kelesztettem duplájára. Mivel kint 35 fok volt, ezért viszonylag hamar megkelt. Újra átgyúrtam, igazából paradicsomos-mozzarellás pizza lett belőle és maradt egy darab, mit kinyújtottam kör alakúra. Az egyik oldalát megkentem mascarponéval, a másikat elvileg nutellával kellett volna (de az sajna nem volt itthon), de én csokit olvasztottam, Lindt tejcsokit, és azt kentem a másik oldalra. Aztán összecsuktam őket, a széleket, ahol összeért a tészta megkentem egy kis olívaolajjal, hogy nem nyíljon ki. Előmelegített sütőben sütöttem 220 fokon légkeverésen 10-15 percig.

A tészta nagyon tuti pizzatészta, többször is csináltam már, tettem bele fűszert is, isteni finom!
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...