2011. május 10., kedd

Spárgakrémleves

Ha már itt a tavasz, akkor illene tavaszi recepteket is prezentálni. És itt a spárgaszezon is. Hozzáteszem, nekem még van egy adag tavalyi spárga lefagyasztva.. És gondoltam, hogy gyorsan el is használom. Leves lett belőle.

Hozzávalók:
kb. 40 dkg spárga (zöld spárgát használtam)
1 liter húsalaplé (ezt már nem tudtam kiolvasztani, szóval helyettesítettem egy erőleveskockával)
3 evőkanál tejszín
olaj

A spárgákat megmostam, a szárából kicsit levágtam. Kis olajon megpirítottam, majd felöntöttem 1 liter húsalaplével. Kb. 10 percig főztem, majd összeturmixoltam. Már nem fűszereztem tovább, mert az erőleves kocka amúgy is elég fűszeres. Kis tejszínt tettem még hozzá és még rottyant egyet és már lehet is tálalni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...