2010. június 23., szerda

Meggyes-fehércsokis minimuffin

Ma már muszáj volt beszereznem egy minimuffin formát. Volt egy, de az szilikonos volt és egyszer, amikor beleragadtak a muffinok, akkor mérgemben kidobtam. Nekem nemgyerebe volt. Jobban szeretem a teflonos megoldást és a papírkapszlis muffinokat. Úgyhogy a kikában vettem is egyet és hozzá 1500 papírkát is. Hamar el fog fogyni, az biztos.

Sütöttem egy Stahl féle mogyorós-fehércsokis sütit, mindjárt fel is dobom azt a recit is, és hát abból marad egy jó nagy adag fehércsokis-tejszínes krém. Kidobni nem akartam, megenni sem, mert nem vagyok egy fehércsoki rajongó. Ha csoki akkor az sötét legyen! Szóval íme a recept, amiben felhasználtam, de hát végülis a szokásos muffin recept ez:

Hozzávalók:
20 deka liszt
1 sütőpor
1 kefír
1 tojás
1 deci olaj
10 deka cukor
és a fehércsokis krém, amiben volt 10 deka fehércsoki, és 1 deci tejszín, 2 deka vaj, ezeket összeolvaszottam, de sztem sima fehércsoki darabkák is megteszik

egy marék meggy


A lisztet a sütőporral elkevertem. A többi hozzávalót is összekevertem egy edényben, hozzáadtam a sütőporos lisztet és belekanalaztam őket a minimuffinos papírkapszlikba. 160 fokon, légkeverésen sült 20-22 percig.

Ami még fontos, hogy ez a mennyiség másfél minimuffintepsire volt elegendő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...