2011. április 11., hétfő

Tonhalas-kesudiós saláta

A mai ebédem. Egész gyorsan kész és finom is. Bár kicsit féltem, hogy hogyan illenek össze a hozzávalók, mert ez amolyan mindent bele saláta lett, de nem csalódtam. Finom volt.

Hozzávalók:
1 jégsaláta
1 konzerv tonhal
1 marék fekete olívabogyó
1 marék kesudió
10 dkg fetasajt
szőlőmagolaj

A salátát megmosom, feldarabolom, meglocsolom szőlőmagolajjal. A tonhalról leöntöm az olajat és a salátához adom. A fetasajtot felkockázom és a olívabogyóval és a kesudióval a salátához adom. Egyet keverek rajta és már lehet is fogyasztani.

Ennyi idő alatt, amíg leírtam, simán el is készül. Megyek is, csinálok még egy adagot.... a fenti mennyiség a teljes adag lenne, én csak ennek a negyedét csináltam, de nem elég. Szóval a fenti mennyiség két éhes felnőtt adagja is lehet, vagy négy kevésbé éhesé.


1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...