2010. december 9., csütörtök

Rumos-meggyes praliné

Még a nyáron tettem el meggyet úgy is, hogy rumot öntöttem rá (csak fehér rum volt itthon) és egy kis cukrot tettem rá és kész. Hát isteni finom lett! A meggyek roppanósak, finomak, nagyon! És most mivel sikerült egy új pralinéformát beszereznem, ki is próbáltam.

A krémhez 1 dl tejszínt forraltam, ezt öntöttem az előzőleg apróra összevágott tejcsokira. Ja, a másik, hogy ez mikulás csoki volt, mondjuk márkás, szóval azért látott kakaót is. Elkevertem, a csoki szépen elolvadt. Kb. 8 szem meggyet apró darabokra vágtam, tényleg nagyon aprókra, beletettem a csokis tejszínbe. És a meggyléből is kanalaztam bele, hát ízlés szerint, ez annyira nem lett alkoholos. Meg sokat nem is szabad, mert akkor nagyon folyós lesz a krém.

Íme az eredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...