2010. december 18., szombat

Csirkés fajitas

És a mexikói ebéd főfogása! Hogy miért is ez lett? Hát a Lidlben árultak Jalapeno paprikát, innen az ötlet. Szintén Gina belinkelt receptjeit változtatgattam egy kicsit. Örök hála érte! Íme:


Ez 6 felnőtt részére volt elegendő.. lehet, hogy még ettek volna??

Hozzávalók a husis részhez:
6 filézett csirkemell
mexikói fűszerkeverék
3 kaliforniai paprika
2 fej hagyma

A csirkemelleket hosszú darabkákra vágtam, majd bepácoltam mexikői villámpácba. A paprikákat is hosszú darabokra szeleteltem. Kevés olajon megpároltam a hagymát (elég nagy darabokra vágtam), majd rádobtam a husikat, és megsütöttem. Amikor már majdnem készek voltak, akkor a kaliforniai paprikát is hozzáadtam és kicsit sütöttem azokat is. Amikor már minden más kész, akkor még forrón tálaltam.

Tortillatekercset nem sütöttem, hanem vettem az egyik hiperben, tökéletes volt. Szintén nem saját gyártmány a taco szósz, Lidl-ben szereztem be.

Hozzávalók a babpüréhez:
2 konzerv fekete bab
1 kis fej vöröshagyma
zsálya

A hagymát apró darabokra vágtam , megfonnyasztottam, majd ráöntöttem a babokat. A levét nem. Sóztam, borsoztam, zsályát adtam hozzá, pár percig pároltam őket, majd botmixerrel pépesre zúztam.

Hozzávalók az avokádó krémhez:
2 nagyobb avokádó (mondjuk simán 3 is mehetett volna)
1 gerezd fokhagyma
só, bors
1 fél citrom leve

Az avokádókat félbevágom, a húsát kiskanállal kiszedem. Citromlevet csepegtetek rá, sózom, borsozom és szintén botmixszerrel pépesítem.

Egy tálra teszem a babpürét, avokádó krémet, jalapeno paprikát, taco szószt és reszelek 20-30 deka trappista sajtot. Tejfölt is terveztem hozzá adni, de aztán elfelejtettem.

A tortillákat megmelegítem, akár sütő, akár mikro 10 mp-ig, majd beletöltöm a finomságokat.
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mint gasztrobloggernek, szeretném a figyelmedbe ajánlani a gasztro.miner.hu oldalt, ahol a gasztronómiai témájú blogokat jelenítjük meg egy helyen, és az online elérhető Gasztroblogger Szakácskönyvet, ahová blogodból valószínűleg néhány receptet külön is kiemelünk.

    Szeretnénk, ha a Te blogod is megjelenhetne oldalunkon, s ehhez hozzájárulásodat szeretnénk kérni (szabályunk, hogy csak azok bejegyzései jelennek meg, akik ehhez hozzájárulnak). A bejegyzésedből csak egy kivonat jelenik meg honlapunkon és esetlegesen egy kis kép: ha valaki el szeretné olvasni írásodat, akkor a blogodra fog eljutni. A csatlakozásnak anyagi vonzata nincs, a bejegyzések első egy-két mondatának listázásához a blog feedjét dolgozzuk fel, tehát semmilyen technikai teendőd sincs. Az eddigi tapasztalatok alapján napi további 50-100 látogatót is jelenthet, ha bekerül valaki a listába.

    Amennyiben úgy döntöttél, csatlakoznál hozzánk vagy kérdésed van, kérlek írj az info kukac miner pont hu-ra!

    Üdvözlettel:
    Miner.hu

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...