2010. december 18., szombat

Brownie

Hát a nevét nem fordítanám le.. kicsit hülyén hangzana. :) A mai menü mexikóira sikeredett, a vendégek kívánságára. Desszertnek gondolkoztam a churrosban is, de végül a hideg, hóesős időre tekintettel brownie lett. Most csináltam először, nagyon finom lett!

Az interneten rengeteg recept kering, Gina barátnőmet kértem, hogy mondja meg, hogy ő melyiket csinálta, erre átküld egy linket és mire elkészülök vele, küldi a következőt, hogy ezt szokta.. na, mindegy, maradt az első verzió, finom lett nagyon. Nem tudom, hogy miért mondják, hogy tömény és nem lehet sokat enni belőle, nekem már a harmadik szelet csúszik..

Hozzávalók:
30 dkg étcsokoládé, én 60 és 80 %-os csokiból csináltam
10 dkg vaj
4 tojás
30 dkg cukor
2 csomag vaníliás cukor
14 dkg liszt

A sütőt 160 fokra előmelegítjük. Vízgőz fölött felolvasztjuk az étcsokoládét a vajjal. Közben habosra keverjük a tojásokat a cukorral és a vaníliás cukorral, majd a már kihűlt csokoládét is hozzáadjuk. Beleöntjük a lisztet, és csomómentesre keverjük.

15 percig sütöttem légkeveréses módban 160 fokon, mert véletlenül sem szabad kiszárítani. Vaníliafagylalttal a legfinomabb.

1 megjegyzés:

  1. megcsináltam nagyon finom lett:))) tényleg nem tömény, legalábbis nekem nem:))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...