2013. január 3., csütörtök

Vajas kifli

Nagyon szeretem az ilyen hideg téli estéken a meleg kifli illatát. A közelben van egy kisbolt, isteni finom a kiflijük, puha, foszlós, tényleg olyan, hogy nem lehet csak egyet enni belőle. De a bolt zárva volt, semmi kenyérféle nem volt itthon a vacsorához, így gondoltam, hogy akkor sütök vajas kiflit. Limara vajas kifli receptjére esett a választásom és nem csalódtam. A tökéletes vacsora lett belőle.

Recept Limara oldalán, itt.

Bár én az alábbi módosításokat hajtottam végre benne:

Hozzávalók:
3 dl tej
1 tk. só
1 ek. cukor
60 dkg BL 80 liszt
10 dkg vaj
2,5 dkg élesztő
És egyszer megfőztem őket, egyszer pedig nem, mindkét alkalommal ugyanolyan finom lett. Bár a főzősnél talán tömörebb lett a tészta, de nem vagyok szakértő, hogy miért kell előfőzni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...