2013. január 3., csütörtök

Répatortás pop cake vagy sütinyalóka

Gondoltam, hogy karácsonykor végre csinálok sütinyalókát. Az első próbálkozás kudarcba fulladt, sima csokis piskótát kevertem megolvasztott csokoládéval, de folyton szétestek. Ráadásul rózsaszín cukormázba forgattam őket, ami mindenhova csöpögött és az íze is borzalmas volt.

Második nekifutásra Puffin répatortáját készítettem el, nagy tepsiben megsütve, mascarponés krémmel keverve. Ez már jobban összeállt, nem estek le a pálcikáról a sütik. Fehércsokit olvasztottam és abba mártogattam őket. Kevertem bele egy kis kék ételfestéket is, így ilyen türkiz színe lett. Kisfiam odavolt érte.

A recept innen, itt részletesen is ki van fejtve minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...