2009. december 21., hétfő

Fetás-olivás muffin

A kedvenc muffinom, akiknek sütöttem imádták és sokan szerintem még ma is megsütik.

Hozzávalók:
száraz rész:
20 deka liszt1 sütőpor
oreganó
bazsalikom
só (ha nagyon sós a sajt, akkor nem teszek bele sót)

nedves rész:1 tojás
1 deci olaj (olivaolaj a legjobb)
1 kefír
kb. 15 szem paprikával töltött olivabogyó
kb. fél fetasajt (sohanem mértem)

A száraz részeket összekeverem egy edényben, a nedves részekkel is így teszem. Majd a nedves részbe beleöntöm a száraz részt, összekeverem és mehet is a papírkapszlival kibélelt muffinformákba. Előmelegített (amikor nekiállok az egésznek, akkor bekapcsolom a sütőt)sütőben, 160 fokon 15-20 percig sütöm. Ha szép a teteje, akkor kész van. Isteni finom!

2 megjegyzés:

  1. És Te eddig miért rejtegetted ezt a blogot? :) Tök jó, hogy megcsináltad! Én is majd át akarom rakni a sajátomat a blogspotra, mert sokkal jobb. Ami nagyon tetszik, hogy van időd a kaják dizájnolására, nekem erre már sajnos nem jut, pedig így sokkal jobb!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Lilu! Lesem ám a tiedet is! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...