2013. szeptember 19., csütörtök

Áfonyás muffin


Céges lakásavatós születésnapra készült még augusztusban. A piacon nagyon szép áfpnyát lehetett kapni, onnan jött az ötlet. A szokásos muffin tészta volt, egy kis vaníliával megbolondítva, és áfonyával belesütve. A tetejére mascarpone krém került.

Hozzávalók:
muffinhoz:
nedves rész:
1 tojás,
1 dl olaj
1 kefír/joghurt
15 dkg cukor
1 bourbon vaníliás cukor

száraz rész:
17 dkg liszt
fél sütőpor

A nedves részt összekeverem, beleszórtam kb két marék megmosott áfonyát, majd a száraz részt is. Előmelegített sütőben 180 fokon kb 20 percig sütöm.

A tetejére egy 250 grammos mascarponét összekevertem 2 evőkanál porcukorral és egy fél citrom levével, Habzsákba töltöttem és a már kihűlt muffinok tetejére nyomtam. Áfonyával díszítve tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...