2012. május 28., hétfő

Könnyű nyári saláta


Mivel ma egy nagy és komoly projekten dolgoztam a konyhában, ezért nem volt kedvem még azon is agyalni, hogy mi legyen az ebéd. Volt itthon csicseriborsó konzerv, ez lett az alap és hozzá kerekedett a paradicsom, a száraz olívás bagett, a kapribogyó és az újhagyma is.

A végeredmény pedig magáért beszél, ahhoz képest, hogy csak mindent beledobáltam egy tálba és összekevertem, nagyon finom lett. És nem elhanyagolható, hogy mennyire egészséges.

Hozzávalók (1 főre):
2 lédús paradicsom
egy csicseriborsó konzerv fele

egy evőkanál kapribogyó
egy marék kockára vágott száraz bagett/kenyér


egy újhagyma



A paradicsomot és a kenyeret összevágtam, majd minden hozzávalót egy tálba tettem, megkevertem, hogy a lédús paradicsom átáztassa a kenyeret és már lehet is fogyasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...